IT Specialista správy pohledávek | UNIQA kariéra
Vítejte v UNIQA
Informační technologie

IT Specialista správy pohledávek

Region Brno
Obor pracovní pozice Informační technologie, Pojišťovnictví
Vhodné pro absolventy ano
Mzda dohodou
Typ úvazku plný
Chcete se připojit ke společnosti, která patří mezi nejúspěšnější značky na trhu?
Je pro Vás výzvou podílet se udržování datové kvality v rámci evidence pohledávek?
Chcete být zodpovědný za generování podkladů pro vymáhání pohledávek a správu zpětných vazeb?
Máte pokročilou znalost MS SQL a MS Excel?

Pokud ano, čtěte dál…


Co je hlavní příběh a poslání této práce?
Jako IT specialista budete hlavní správce databáze správy pohledávek, ve Vaší kompetenci ale bude vytěžování dat z databází napříč celou společností.
Dále budete navrhovat způsoby optimalizace současných procesů, ale i přemýšlet nad jejich novými postupy. Kromě práce s daty bude Vaším úkolem tvoření a správa reportů, technická komunikace mezi jinými odděleními a datová podpora pro Vaše oddělení.

Jaké je oddělení Správy vymáhání pohledávek v UNIQA?
Jsme přátelský tým o 6 lidech, který kromě zvládání každodenních úkolů rád při společné kávě na terase probere osobní zážitky, sdílí úspěchy, podporuje se, pomáhá si.
Pro zlepšení pracovního výkonu se v naší kanceláři pravidelně objevují dobrůtky. Troufáme si říct, že naše česneková pomazánka patří mezi nejlepší.
Pokud tedy hledáte zajímavou práci, spokojený tým, a chcete ochutnat výbornou česnečku, jsme ta správná volba.

Co bude náplní Vaší práce?

 Datová podpora oddělení řízení pohledávek, správa databáze, analýza dat, příprava podkladů pro vymáhání
 Automatizace stávajících procesů, návrh a implementace technických řešení při vymáháním nových pohledávek
 Komunikace s interními i externími dodavateli služeb
 Správa datových rozhraní, návrh a testování úprav
 Zpracování zpětných vazeb od inkasních subjektů, aplikace kontrolních mechanismů  Práce s účetním modulem párovacího automatu, generování vstupních dat, zpracování výstupů
 Participace na projektech v rámci oddělení i celofiremních aktivitách
 Reporting, ad-hoc analýzy

Co od Vás očekáváme?

 SŠ/VŠ vzdělání
 Výbornou znalost MS SQL a MS Excel
 Znalost SQL Server Integration Services výhodou
 Znalost Power BI (vizualizace dat) výhodou
 Předchozí zkušenost z jiných finančních institucí, případně přímo s řešením pohledávek je velkou výhodou
 Silné analytické schopnosti
 Výborné komunikační a prezentační dovednosti
 Samostatnost, schopnost samostatného rozhodování
 Flexibilitu, kreativitu v myšlení

Co Vám nabízíme?

 Zajímavou práci v silné a stabilní společnosti skupiny UNIQA
 Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
 Férový a transparentní přístup
 Nadstandardní spektrum firemních benefitů (zkrácený pracovní týden na 37,5 hodiny, 5 týdnů dovolené, 3 dny osobního volna za rok, pružná pracovní doba, home office, stravenková karta, systém Cafeterie, firemní akce, pitný režim na pracovišti, příspěvek na penzijní připojištění, sleva na firemní produkty a další)
 Možnost osobního rozvoje a profesního růstu

Každý ocení jiné benefity

Flexibilita

  • 5 týdnů dovolené
  • 3 dny osobního volna
  • Výhody pro novopečené rodiče - 1 týden dovolené navíc
  • Pružná pracovní doba
  • Home office
  • Zkrácená pracovní doba 37,5 hodin týdně

Společné akce

  • Teambuildingy
  • Společenské, kulturní a sportovní firemní akce pro zaměstnance

Cafeterie

  • Příspěvek 5 000 Kč ročně - lze využít na kulturu, sport, vzdělání a mnoho dalšího

Stravování

  • Stravenky
  • Voda, káva a čaj

Osobní rozvoj

  • Online jazykové kurzy
  • Inovační knihovna

Sport

  • Karta multisport

Zajištění budoucnosti

  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Zvýhodněné firemní produkty
  • Employee Life Assistant
  • Příspěvek na tábory, školy v přírodě a sportovní výcviky dětí
  • Příspěvek při dlouhodobé nemoci